
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
Z ogromną radością informujemy, że nasza szkoła otrzymała finansowe wsparcie na realizację Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Dzięki dofinansowaniu wzbogacimy nasz
1. R. Pisarski "O psie, który jeździł koleją"
2. M. Kruger "Karolcia"
3. A. Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
4. G. Kasdepke "Detektyw Pozytywka"
5. Ł. Wierzbicki "Afryka Kazika"
6. J. Papuzińska "Asiunia"
Z ogromną radością informujemy, że nasza szkoła otrzymała finansowe wsparcie na realizację Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Dzięki dofinansowaniu wzbogacimy nasz
2 kwietnia, w rocznicę urodzin Hansa Christiana Andersena, obchodzimy Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci. Z tej okazji uczniowie klasy 5a
Dziś w naszej szkole odbywa się zbiórka makulatury. Zachęcamy do zrobienia wiosennych porządków w półkach i przyniesienia starych podręczników, książek,
Z okazji zbliżającego się Dnia Poezji Miejska Biblioteka Publiczna w Piastowie zaprosiła naszych uczniów do wspólnego pisania wierszy. W warsztatach
Takiego spotkania jeszcze nie było! W ramach promocji czytelnictwa zaprosiliśmy do naszej szkoły najmłodszego pisarza fantasy w Polsce – pana
Drodzy uczniowie i rodzice! Zapraszamy i zachęcamy do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie “Ze szkolnej ławki na okładki” pod honorowym
Zachęcamy do lektury książek w języku ukraińskim udostępnionych przez serwis dla bibliotekarzy „Lustro Biblioteki” oraz Stowarzyszenie Osvitoria.
Anna Domina – Legends – new
blok_Bigi_salamandro
blok_Mama_prishla
blok_Surpriz_dlya_sov
blok_Velike_perevtilennya
book_letters on the war_sm
Elli-w
Lili-1-w
Lili-2-w
Misti-w
Nita
NLO_bloc
Tyhryk-w
Vusanchyk-w
ВІКТОР_РОБОТ_text
Голубєва_Безкінечні казки_text
Жахлива книжка_text
Іванна і ванна_текст
Капитан Кеп_і_курячі_пірати_bloc
Котигорошка_text
Лоскот_Таємне завдання Капітана Кепа Блок
Орлова_Нечуй
Невмирущий_text
Ткачук_Білка_Квасоля_text
Хромова_Космiчнi_агенти_text
чубзики_bloc
Parking oraz główne wejście do szkoły znajdują się przy ul. Dworcowej.
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i przestrzegania zasad bezpieczeństwa w pobliżu terenu szkoły i przejścia dla pieszych.