Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Staszica w Piastowie ogłasza Konkurs na film promujący klasę na terenie naszej szkoły pt. „10 minut z życia naszej klasy”
Regulamin konkursu:
Celem konkursu jest:
- upowszechnienie informacji z życia poszczególnych klas naszej szkoły
- inspirowanie młodzieży do działań twórczych
- rozwijanie umiejętności z zakresu technologii informacyjnej
- umocnienie więzi koleżeńskich poprzez wspólne działanie i wymianę doświadczeń
Zadanie konkursowe polega na wykonaniu (nakręceniu oraz zmontowaniu) filmu promującego klasę na terenie naszej szkoły
Film powinien:
- trwać nie dłużej niż 10 minut
- obrazować życie uczniów danej klasy jako społeczności
- zawierać logotypy i symbole kojarzone z naszą szkołą
Film nie może:
- naruszać godności ludzkiej
- zawierać treści dyskryminujących ze względu na rasę, płeć, orientację seksualną, przynależność narodową
- ranić przekonań religijnych
- zawierać treści wulgarnych
Plik filmowy, kryteria:
film zgłoszony do konkursu musi spełniać następujące warunki techniczne:
- rozmiar maksymalny pliku: do 4 GB
- długość filmu maksymalnie 10 minut
- film może być nakręcony: kamerą cyfrową, telefonem komórkowym lub aparatem fotograficznym
Film powinien mieć tytuł
Użyte oprogramowanie do montażu oraz metoda nagrywania jest dowolna.
Liczy się pomysłowość i pozytywny przekaz.
Zgłaszanie filmów:
- Filmy konkursowe należy przekazać osobiście do sekretariatu szkoły na nośniku dvd lub pendrive.
- Stan techniczny zgłoszonego filmu powinien umożliwiać jego projekcję.
- Nośnik oraz okładka płyty każdego filmu muszą być opisane (imię i nazwisko twórcy/twórców, klasa/ -y i tytuł filmu.
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest dostarczenie wraz z filmem prawidłowo wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia do konkursu (załącznik nr 1) oraz metryki filmu (załącznik nr 2).
- Termin zgłaszania filmów upływa 30.03.2019r.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania nadesłanych filmów lub ich fragmentów w celach promujących szkołę.
- Nagrane filmy prosimy dostarczyć do sekretariatu szkoły.
- Dopuszcza się pracę grupową – w takim przypadku, w karcie zgłoszenia należy wymienić osoby wchodzące w skład grupy.
Jury powołane przez Dyrektora szkoły oceniać będzie zgodność z tematyką konkursu i zaleceniami zawartymi w regulaminie, wartość artystyczną, przekaz filmu, pomysłowość i kreatywność twórcy.
Dodatkowo, wyróżnienie dla twórcy filmu zostanie przyznane przez m.in. społeczność uczniowską w drodze głosowania przez Internet, na profilu facebook’owym szkoły.
Przystępując do konkursu uczestnik / uczestnicy akceptują regulamin oraz zapewniają, że nie posiadają praw autorskich, nie naruszają dóbr osobistych osób, które zostały przedstawione na filmie.
Rozpoczynając pracę nad filmem uczestnik / uczestnicy zobowiązani są do złożenia w sekretariacie szkoły Karty Zgłoszeniowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Wraz z plikiem filmowym uczestnicy składają zgłoszenie filmu, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie danych osobowych uczestnika, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
Koordynatorem konkursu jest Katarzyna Wojtaś i Arleta Pocięgiel.
Załącznik nr 1
KARTA ZGŁOSZENIOWA
Zgłaszam udział ……………………….(imię i nazwisko uczestnika) w konkursie na film promujący Szkołę Podstawową nr 1 w Piastowie.
………………………..
podpisy rodziców/ opiekunów
Twórcy (należy wypisać wszystkie osoby z “ekipy filmowej”; nazwisko i imię, klasa)*: …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem konkursu. Materiał powstały w czasie prac nad filmem zobowiązuję się wykorzystać wyłącznie do celów konkursu.
……………………………..
data, podpisy rodziców/ opiekunów
Załącznik nr 2
ZGŁOSZENIE FILMU
Zgłaszam do udziału w konkursie film promujący Szkołę Podstawową nr 1 w Piastowie wykonany przez:
………………………………………………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa drużyny / osoby tworzące*)
Oświadczam, że udzielam zgody na udostępnianie i wykorzystanie filmu przez Szkołę Podstawową nr 1 w Piastowie oraz nie będę z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń, a także mam zgodę na publikację filmu osób biorących w nim udział. Przekazując film zobowiązuję się do nie rozpowszechniania go we własnym zakresie w wersji finalnej, bądź też w jakiejkolwiek innej, która może naruszyć godność i uczucia innych osób.
……………………………..
data, podpisy rodziców opiekunów